piątek, 3 maja 2013

Kebabiki z Grilla

 
 
 
 
 






 


 
 
 
Mięsko mielone, jajeczko, cebulka, chilli, czosnek, natka pietruszki, słodka papryka mieszamy i formujemy kebabiki na patyczkach. Można dodać troszkę bułki tartej.
Patyczki powinny być namoczone aby nie przypaliły się na grillu.
Świetna zabawa przy klejeniu i doskonałe urozmaicenie grillowego talerza!
Podawać z TZATZYKAMI!
Zachwyt gości bezcenny!
 
 
  • Mięsko mielone,
  • jajko,
  • cebulka, szczypiorek
  • natka pietruszki
  • słodka papryka
  • chilli
  • opcjonalnie trochę bułki tartej
 

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie podana została gramatura: ile mięsa potrzeba? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Bar(a)barawkuchni pisze...

Ja zazwyczaj robię z ok pół kilo co najmniej. Zawsze znajdą się chętni co ogarną nadwyżkę. Wychodzi ok 10 -12 kebababików no i tak patrzę na przepis, że warto jeszcze z dwa ząbki czosnku dodać.
Ja nie mam urazu do surowego mięsa więc próbuję jego smak po zmieszaniu składników przed pieczeniem.

Anonimowy pisze...

Dziękuję :) Tak myślałam, że z pół kilo, ale wolałam się upewnić. Ja także nie mam oporów, by spróbować surowego mięsa, a przy takim braku oporów, kubki smakowe już same wyczują, czego brak. :D Pozdrawiam.