środa, 1 maja 2013

Ciasto Bananowe z KRÓWKAMI chilly gigantyczny frapujący muffin


 

 
 
 
 
 




 





 
 
Myślałam, modziłam. kupiłam banany i znalazłam krówki. Za wszystkim z osobna nie przepadam ale wszystko razem dało efekt genialny!
Trochę jak gigantyczny, frapujący Muffin. A normalnie to ciasto na śniadanko do kawki.
 
Do miski: jajko, pokrojone cukierki krówki ( całe cztery więcej nie było), ok 1/4 szklanki cukru pudru, rozgniecione widelcem 3 banany, 1/2 szklanki mleka, trochę masła klarowanego,  dwie krople aromatu waniliowego. Mieszamy widelcem i do tego przesiewamy ok 250 g mąki pomieszanej z 1/2 łyżeczki sody i ok 2 łyżeczkami proszku do pieczenia. Zamieszamy delikatnie i przekładamy na blaszkę wysmarowaną masłem i opruszoną bułką tartą lub czymś podobnym.
Pieczemy ok 1 h na początku w ok 200 stopniach potem zmniejszamy temperaturkę, i starym domowym sposobem czyli drewnianym patyczkiem sprawdzamy czy ciasto wewnątrz się upiekło.
 
Cudnie pachnie, wilgotne w środku.
Chilly sielsko, bananowo miłośnie!